4.05.2012

Elo ( Po burzy )

Cześć , sorry, że tak długoo nie pisałam . Miałam problemy z kompem . Nie
siedziałam tydzień :( Ale teraz jestem .
Wczoraj była burza . 
Po burzy wyszliśmy na krótki spacerek .
 Zagubiony xD
Odnalazł drogę ... ( Świeże powietrze, dobrze mu zrobiło )



Musiał wszystko obwąchać :))
Ojć ... Kurę zobaczył c;
Je trawe ??
Czuwa ...
Przychodzimy, a tu zapach grilla ... ; OO ( Wącha )
 ♥Już koło domku ♥
Czuje kiełbaskę .
Jego wzrok oderwało auto -,-
W stronę grilla . :DD
Poszedł sprawdzić, czy kiełbaska gotowa xD ( Przekonał się, że nie )
No nie mogłam mu odmówić .♥
Trochę rozmazane, ale on nie usiedzi .
 W trakcie jedzenia ( Soraya, za rozmazane -,- )
Prosi . 
Na koniec takie zdjęcie .

Mam nadzieje, że was nie zanudziłam . 

A wasze pieski, też mają ochotę na kiełbaskę z grilla ?
Czy lubicie wychodzić na spacer po burzy ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz