5.05.2012

Cześć .

Wczoraj nie miałam czasu dodać
zdjęć .]
Więc dzisiaj dodaje .
Wczoraj u nas było +27*C ;]
Więc zaczęłam się opalać , a Frugo ze mną .
Było mu gorąco, więc postanowił, że podzieli się na połowę . xD
 Zaspany . :O
Teraz to chrapie . xDD
( Soraya, za odwrócone . ) Nie mogłam pozwolić, żeby spał . ;]
Aaa ... ;(
...
Wygląda jakby zdechł . ;oo
Na kocu . Musiałam położyć parasol, bo mi głowę przygrzało -,-
Fajnie wyszedł . xDD Jakie krótkie łapki . ♥
Buta dopadł ...
A tu z butem wraca . :DD

To tyle chciałam . c;

A wasze piesku lubią leżeć na słońcu ? Czy raczej w cieniu ?

2 komentarze:

  1. Wiesz... mam dwie sunie.
    Jedna jest stara i woli cień.
    Ta młodsza kocha słońce, plaże i piasek...
    Po prostu uwielbia lato i wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochaś :) u nas też cieplutko :) Vivat lubi i w cieniu i na słońcu :)
    Pozdrawiamy i dodajemy się jako obserwatorzy :)

    OdpowiedzUsuń